Nämä toimitusehdot ovat voimassa 19.12.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B
00580 Helsinki

+358445593532
asiakaspalvelu@pointshopping.fi
www.pointshopping.fi
3017001-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yhteisö- ja yritysasiakkaille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron lukuunottamatta yrityksille suunnattua verkkokauppaa, jonka hinnat ALV 0%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Annettujen yhteystietojen paikkansapitävyys on aina asiakkaan vastuulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun tulee olla yhteydessä suoraan Pointshopping-verkkokauppaan.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.


Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla.

Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]
Collector-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Collector.fi

Jousto
Jousto-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla
OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]
OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay
Lue lisää: AfterPay.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B
00580 Helsinki

+358445593532
asiakaspalvelu@pointshopping.fi
www.pointshopping.fi
3017001-9

Toimitustavat ja -kulut

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Jos et jostain syystä saa tilausvahvistusta, ole yhteydessä osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tilauksesi tilanteen varmistamiseksi. Kaupassa on lähetyksille kiinteät toimituskulut. Toimitamme tilaukset Postin tai Matkahuollon kautta. Kirjelähetyksenä (paino alle 250 g) toimitettavien tilausten toimituskulut ovat 5.00e/tilaus.

Isompien pakettien toimituskulut ovat asiakkaan itse noutaessa Matkahuollon tai Postin toimipisteestä 15e/tilaus ja ovelle toimitettuna 20e/tilaus. Paketti on mahdollista noutaa myös Hivpointin Helsingin toimipisteestä, jolloin noudettaviin tilauksiin ei lisätä toimituskuluja. Noudosta on sovittava etukäteen. Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

Hiv-kotitesti toimitetaan Postin kautta pakettina valitsemaasi Postin palvelupisteeseen. Testi postitetaan asiakkaalle pääsääntöisesti viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Viikonlopun tai pyhien aikana tehdyt tilaukset postitetaan pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä.

Kotitestit toimitetaan neutraaleissa postipaketeissa, joista ei voi päätellä lähetyksen sisältöä.

Asiakas valitsee sopivan toimitustavan (lähimpään kuljetuspalvelun toimipisteeseen tai ovelle toimitus tai nouto toimistolta) täyttäessään tilauksen tietoja ja voi halutessaan pyytää lähetystunnuksen sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@pointshopping.fi

Pointshopping Oy pidättää itsellään oikeuden päättää kuljettava taho.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 7-14 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä, mikäli poikkeavia toimitusaikoja on tiedossa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Palautusosoite:

Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B 
00580 HELSINKI

Peruutusoikeus ei koske seuraavia tuotteita: hiv-kotitesti, kondomit, suuseksisuojat ja liukuvoiteet.

Lunastamaton paketti

Paketin lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 18,00 euron maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio toimitustavasta riippuen joko Postiin tai Matkahuoltoon.


Tietosuojaseloste

Tietosuojaseloste: Verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri
Tietosuoja-asetus 2016/679 (GDPR) / 19.12.2019

Rekisterin nimi
Pointshopping Oy:n verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri

Rekisterinpitäjä
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B, 00580 Helsinki
pointshopping[at]pointshopping.fi

Rekisterinpitäjän edustaja
toimitusjohtaja Vilma Pietilä
pointshopping[at]pointshopping.fi

Rekisterin ja sen henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Rekisterin tarkoituksena on vastaanottaa tuotemyyntitilauksia, joiden perusteella asiakkaalle voidaan toimittaa hänen tilaamansa tuotteet sekä laskuttaa asiakasta näistä tuotteista. Lisäksi tietoja voidaan käyttää myös Pointshopping Oy:n omien tuotteiden ja palveluiden markkinointiin, mikäli asiakkaalta on saatu suostumus tähän.

Rekisterin sisältämät henkilötiedot
Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Tiedot saadaan rekisteröidyltä itseltään sähköisesti verkkosivuilla täytetyllä lomakkeella tilauksen yhteydessä.

Keille henkilötietoja luovutetaan?
Tietoja ei lähtökohtaisesti luovuteta eikä siirretä. Tarvittaessa tietoja luovutetaan ainoastaan rekisteröidyn suostumuksella.

Henkilötietojen säilyttämisaika tai säilyttämisajan määrittämisen kriteerit
Tietoja säilytetään yksi vuosi.

Kuvaus teknisistä ja hallinnollisista suojatoimista
Asiakastietoja säilytetään palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen tuhominen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka luvaton pääsy tietoihin. Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille tai muille henkilöille (ml. mahdolliset alihankkijat), joiden on tarpeen tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy asiakastietoihin on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.

Rekisteröidyn oikeudet (pääsy henkilötietoihin,tietojen oikaisuun, tietojen poistamiseen)
Rekisteröidyllä on oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä koskevia henkilötietoja käsitellään tai että niitä ei käsitellä, ja jos näitä henkilötietoja käsitellään, oikeus saada pääsy henkilötietoihinsa. Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rekisterinpitäjä oikaisee ilman aiheetonta viivytystä rekisteröityä koskevat epätarkat ja virheelliset henkilötiedot. Rekisteröity voi tehdä tarkastuspyynnön rekisterinpitäjän edustajalle.
Jos rekisteröidyn käyttämästä tarkastusoikeudesta on kulunut vähemmän kuin yksi vuosi, voi rekisterinpitäjä periä tietojen antamisesta aiheutuvat hallinnollisiin kustannuksiin perustuvat maksut. Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle.

Your shopping cart is empty

Gift cards used in the shopping cart

Filter

Terms and conditions


Nämä toimitusehdot ovat voimassa 19.12.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B
00580 Helsinki

+358445593532
asiakaspalvelu@pointshopping.fi
www.pointshopping.fi
3017001-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yhteisö- ja yritysasiakkaille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron lukuunottamatta yrityksille suunnattua verkkokauppaa, jonka hinnat ALV 0%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Annettujen yhteystietojen paikkansapitävyys on aina asiakkaan vastuulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun tulee olla yhteydessä suoraan Pointshopping-verkkokauppaan.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.


Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla.

Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]
Collector-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Collector.fi

Jousto
Jousto-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla
OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]
OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay
Lue lisää: AfterPay.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B
00580 Helsinki

+358445593532
asiakaspalvelu@pointshopping.fi
www.pointshopping.fi
3017001-9

Toimitustavat ja -kulut

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Jos et jostain syystä saa tilausvahvistusta, ole yhteydessä osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tilauksesi tilanteen varmistamiseksi. Kaupassa on lähetyksille kiinteät toimituskulut. Toimitamme tilaukset Postin tai Matkahuollon kautta. Kirjelähetyksenä (paino alle 250 g) toimitettavien tilausten toimituskulut ovat 5.00e/tilaus.

Isompien pakettien toimituskulut ovat asiakkaan itse noutaessa Matkahuollon tai Postin toimipisteestä 15e/tilaus ja ovelle toimitettuna 20e/tilaus. Paketti on mahdollista noutaa myös Hivpointin Helsingin toimipisteestä, jolloin noudettaviin tilauksiin ei lisätä toimituskuluja. Noudosta on sovittava etukäteen. Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

Hiv-kotitesti toimitetaan Postin kautta pakettina valitsemaasi Postin palvelupisteeseen. Testi postitetaan asiakkaalle pääsääntöisesti viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Viikonlopun tai pyhien aikana tehdyt tilaukset postitetaan pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä.

Kotitestit toimitetaan neutraaleissa postipaketeissa, joista ei voi päätellä lähetyksen sisältöä.

Asiakas valitsee sopivan toimitustavan (lähimpään kuljetuspalvelun toimipisteeseen tai ovelle toimitus tai nouto toimistolta) täyttäessään tilauksen tietoja ja voi halutessaan pyytää lähetystunnuksen sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@pointshopping.fi

Pointshopping Oy pidättää itsellään oikeuden päättää kuljettava taho.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 7-14 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä, mikäli poikkeavia toimitusaikoja on tiedossa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Palautusosoite:

Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B 
00580 HELSINKI

Peruutusoikeus ei koske seuraavia tuotteita: hiv-kotitesti, kondomit, suuseksisuojat ja liukuvoiteet.

Lunastamaton paketti

Paketin lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 18,00 euron maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio toimitustavasta riippuen joko Postiin tai Matkahuoltoon.


Tietosuojaseloste

Tietosuojaseloste: Verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri
Tietosuoja-asetus 2016/679 (GDPR) / 19.12.2019

Rekisterin nimi
Pointshopping Oy:n verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri

Rekisterinpitäjä
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B, 00580 Helsinki
pointshopping[at]pointshopping.fi

Rekisterinpitäjän edustaja
toimitusjohtaja Vilma Pietilä
pointshopping[at]pointshopping.fi

Rekisterin ja sen henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Rekisterin tarkoituksena on vastaanottaa tuotemyyntitilauksia, joiden perusteella asiakkaalle voidaan toimittaa hänen tilaamansa tuotteet sekä laskuttaa asiakasta näistä tuotteista. Lisäksi tietoja voidaan käyttää myös Pointshopping Oy:n omien tuotteiden ja palveluiden markkinointiin, mikäli asiakkaalta on saatu suostumus tähän.

Rekisterin sisältämät henkilötiedot
Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Tiedot saadaan rekisteröidyltä itseltään sähköisesti verkkosivuilla täytetyllä lomakkeella tilauksen yhteydessä.

Keille henkilötietoja luovutetaan?
Tietoja ei lähtökohtaisesti luovuteta eikä siirretä. Tarvittaessa tietoja luovutetaan ainoastaan rekisteröidyn suostumuksella.

Henkilötietojen säilyttämisaika tai säilyttämisajan määrittämisen kriteerit
Tietoja säilytetään yksi vuosi.

Kuvaus teknisistä ja hallinnollisista suojatoimista
Asiakastietoja säilytetään palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen tuhominen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka luvaton pääsy tietoihin. Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille tai muille henkilöille (ml. mahdolliset alihankkijat), joiden on tarpeen tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy asiakastietoihin on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.

Rekisteröidyn oikeudet (pääsy henkilötietoihin,tietojen oikaisuun, tietojen poistamiseen)
Rekisteröidyllä on oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä koskevia henkilötietoja käsitellään tai että niitä ei käsitellä, ja jos näitä henkilötietoja käsitellään, oikeus saada pääsy henkilötietoihinsa. Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rekisterinpitäjä oikaisee ilman aiheetonta viivytystä rekisteröityä koskevat epätarkat ja virheelliset henkilötiedot. Rekisteröity voi tehdä tarkastuspyynnön rekisterinpitäjän edustajalle.
Jos rekisteröidyn käyttämästä tarkastusoikeudesta on kulunut vähemmän kuin yksi vuosi, voi rekisterinpitäjä periä tietojen antamisesta aiheutuvat hallinnollisiin kustannuksiin perustuvat maksut. Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle.